Retur & reklamationsret hos Lloren Araza
Retur
Du har 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag, varen er leveret. Fortryder eller ønsker din vare ombyttet til anden størrelse eller style, skal du rette henvendelse inden du returnerer, på ml@llorenaraza.dk inden for denne periode. Først når det er accepteret af Lloren Araza kan varen sendes retur for egen regning.
Vi modtages kun retur med post forsendelse og trackingnummer anbefales.
Uafhentede leveringer tages ej retur og betragtes ikke som en retur fra køberen. Der skal rettes henvendelse til Lloren Araza forinden.
Returnerede varer bedes venligst skal være i original stand og emballage, og modtages kun ved postlevering. Det anbefales at sende med et tracking nummer, da tabt eller mistet forsendelse ikke dækkes af Lloren Araza. Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket, da du selv har ansvaret for pakken/varerne, indtil disse modtages.
Returneringsomkostninger dækkes af køber, når du fortryder eller ønsker ombyttet dit køb. Dine penge tilbageføres, når varen er modtaget varen og det er konstateret, at den er i samme stand, som da du modtog den. Varebeløbet tilbagebetales til det betalingskort eller MobilePay-nummer, der blev benyttet ved betaling, via en godkendt betalingsudbyder. Lloren Araza har ikke adgang til dine konto oplysninger.
Hvis varen ikke vurderes at være i samme stand som ved modtagelsen – f.eks. hvis den har lugt af røg, synlige pletter, tegn på brug eller anden skade – bliver du kontaktet for at få din vare retur. I dette tilfælde sker afhentning af varen for egen regning, hvilket du kan få hjælp til at få arrangeret ved GLS eller postnord.
Reklamation
Lloren Araza tilbyder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Hvis du modtager en vare med fejl eller mangler, bedes du kontakte hurtigst muligt og inden for rimelig tid, senest inden for to måneder fra modtagelsen af varen, efter at fejlen er opdaget, med beskrivelse af fejl/mangler, samt billede dokumentation.
Undersøg venligst varen ved modtagelsen og gem dokumentationen på eventuelle fejl eller mangler med billeder og beskrivelse af problemet, så vi kan finde en løsning. Som udgangspunkt byttes der til samme vare i det omfang det er muligt ellers tilbyder vi et tilgodebevis på det faktureret beløb for varen.
Refusion og returforsendelse
Hvis du vælger expresslevering til 200 kr., skal du være opmærksom på, at denne omkostning ikke refunderes ved returnering. Derudover dækker du selv returfragten, hvis du ønsker at returnere en vare. Det betyder, at du kun får refunderet beløbet for selve varen, mens både den oprindelige leveringsomkostning, som står på fakturaen og den eventuelle expresslevering ikke refunderes.